Change of plans - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu Change of plans - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

Change of plans

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

07 Juni 2014 | Peru, Arequipa

Voor iedereen die onze planning heeft... Sorry, t gaat allemaal veranderen :) we hebben juist (hier vrijdagmiddag) een tour geboekt in de colca canyon voor 3dagen en dan gaan we nadien naar Puno. We zullen dus niet naar Chili gaan... De lange busreis en een mega goede tourguide en Christoph (die zo gehamerd had op de planning) was verkocht!

Dus ons plan is nu zaterdag tot maandag naar de canyon te gaan met wandelingen, berghutten en mountainbiken enzo. Dan zetten ze ons maandagavond af in Puno. Daar gaan we dan nog wat aan titicaca meer rondhangen ( periviaanse kant en boliviaanse kant) dan naar La Paz en van daar een trip heen en terug Uyuni. En dan nadien van La Paz naar Puno terug om daaruit naar Cuzco te gaan voor onze trekking (die is al geboekt)

Spannend zo al die veranderingen en nu dus weer zonder plan!

Maar we zijn in Arequipa, t is hier warm! En alles is in orde :)

Tine