Wat een vlucht! - Reisverslag uit Lima, Peru van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu Wat een vlucht! - Reisverslag uit Lima, Peru van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

Wat een vlucht!

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

06 Juni 2014 | Peru, Lima

Onmenselijk vroeg uit de veren in Leuven en vlot richting BXL getreind waar we de Thalys namen naar Schiphol. 3u op voorhand omdat ervaring met KLM leert dat de Van Gaelen kids niet altijd een plaatsje hebben. En t was weer van datte... We konden niet inchecken en werden van balie naar balie gestuurd. Of we nog konden vertrekken? Tja dat konden ze maar zeggen als de gate toe was en nadat de stoelen geverifieerd waren... Status Standby & bagage op de tarmac tot er meer duidelijkheid was.
Lap daar ging de taxfree shoppen en het keuvelen in de luchthaven... 3u zenuwpezen en nagelbijten later & 5min voor de vlucht vertrok kwam het verdict... Gelukkig voor ons hadden 2 mensen hun vlucht gemist en konden we toch mee... Welliswaar apart, maar bon... Onderweg. ;)

En dat bleek ook een belevenis. Na 2 u vliegen weergalmde het door de speaker "Is there a doctor on board? There is a young child that urgently needs medical assistance" Gelukkig was er een toeriste die er toch wel iets van kende en ze kwam na een halfuurtje terug boven water met een smile dus noodlanding vermeden :)

12 u en een paar povere snacks en airportfood overleefd en tot in Lima geraakt, want wat bleek daar na veel 5en en 6en? De vlucht die wij geboekt hadden doen ze al 3 maanden niet meer... dus verdict... Morgenvroeg verder vliegen... Om 3u pikt de taxi ons op en morgenvroeg zouden we dan in Arequipa moeten zijn.... En ondertussen? Ondertussen slapen wij in de Sheraton van Lima.... Gratis en voor niks! We hadden t slechter kunnen treffen!

Op reis... Altijd avontuur :)
#travelfun

T&C