effe tussendoor vanop de luchthaven - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu effe tussendoor vanop de luchthaven - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

effe tussendoor vanop de luchthaven

Door: Tine Van Gaelen

Blijf op de hoogte en volg Tine

23 Juli 2007 | Singapore, Singapore

Hej iedereen

Nu net aangekomen in Singapore en nog een uurtje wachten op mijn aansluiting naar Sydney. Singapore is mooi (vanuit het vliegtuig dan)

Geen idee wat uur mijn bioritme nu zou moeten zijn, maar ik ben er wel zeker van dat ik totaal de tijd ga kwijtraken van al dat gewissel van tijd. Eerst in London, daarna hier en nu straks moet ik weer ochtendje gaan spelen in het vliegtuig

Nuja, veel nieuws is er nog niet, maar internet is hier gratis en ik wilde maar effe laten weten dat ik de vlucht met hysterische Australische kindjes die boenken in mijn rug, een tvke dat om de 15 min afsloeg, gestink (sinds dat deo en tandpasta verboden zijn tegenwoordig)eten met veel te veel look, enzo overleefd heb :-)

Groetjes en dikke kussen vanin Singapore, weldra meer nieuws van Down Under
Tine

• 23 Juli 2007 - 07:28

Mama:

Je bent blijkbaar nog niets veranderd: gratis internet dus dat moet gebruikt worden :-)!

• 23 Juli 2007 - 08:09

Maarten:

Ah,

heerlijk toch, die geuren in een vliegtuig na een reis van ettelijke uren, zonder enige vorm van verfrissing... :-S
    Wel straf: als ge ons zo blijft updaten, gaan we meer van u horen dan toen ge nog in Gent zat :-D