onderweg - Reisverslag uit Peking, China van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Peking, China van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

onderweg

Door: tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

28 Augustus 2007 | China, Peking

Hej folks,

een laatste berichtje voor ik weer thuis ben. Zit hier nu in Hong Kong en mijn vliegtuig vertrekt pas over een uur, dus heb hier weer eeuwen tijd te doden. Voel me een beetje een klosjaar nu, zo zonder plaats op te slapen. Vooral gisteren in Melbourne; een dagje je opfrissen in openbare wc`s en touristenbureaus, stiekem een dutje doen in cafekes of ergens in een parkje. Was ik blij dat Janine aanbood om bij haar thuis een douche te komen nemen ;-), want een duik nemen in een zwembad van een jeugdherberg waar ge niet meer echt een kamer hebt, is toch maar half zo hygienisch als ge zou willen hoor...

Voorts geen spannende belevenissen, buiten het genante voorval van veel te laat op de luchthaven aan te komen, uw zak op te heffen en dan ineens dat ding te zien scheuren, zodat alles wat ge ergewoon ingestompt hebt de laatste dagen er gewoon uitfloept.. Genant, maar soitt, met mijn charmes heeft dieje gast er ne grote nieuwe zak rond gedaan en ik denk dat hij zo sorry voor mij voelde dat ik niet eens mijn overgewicht moest betalen...

0ndertussem heb ik besloten dat het absoluut niet tof is om terug naar huis te komen. Maar soit, ne mens moet ooit zeker?