i made it - Reisverslag uit Cairns, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu i made it - Reisverslag uit Cairns, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

i made it

Door: Tine Van Gaelen

Blijf op de hoogte en volg Tine

12 Augustus 2007 | Australië, Cairns

jaja, ik heb het gedaan
u leest het goed (en nee nee, t is niet wat ge denkt)en nu vraagt ge u natuurlijk af wat ik dan gedaan heb... hawel

Numero Uno:
ik ben van Sydney helemaal tot in Cairns geraakt, goed voor zon 3500km als ik mij niet vergis, met een maximum van 11u rijden op een dag. zuchten en puffen in de hitte, vliegen en bedmuggen en kakkerlakken trotserend ;-)


en Numero Duo:
ik ben vanmorgen uit een vliegtuig gesprongen vanaf 14000ft wat in kilometers minstens even angstig hoog is. ik was gelukkig wel vastgegespt aan de Marcel, mijn instructeur. en denkt nu niet dat ze u echt uitleggen wat ge moet doen hoor. het komt er ongeveer op neer dat ze zeggen dat ze u gaan vastgespen en dat ge met uw hoofd naar achter moet hangen als een banaan en dan mooi moet lachen maar de camera.
Mijne marcel bleek gelukkig wel beter te kunnen springen dan te filmen, dus ik leef nog en de dvd is hopeloos hilarisch, dus voor de geintereseerden die willen zien hoe ik ongeveer erin slaag om 6minuten vol te lullen met ooooooooooooaaaaaaaaaaaaa shit neeeeeeeeeee fuck en aaaaaaaaaaaaaaaah en tegelijkertijd er nog in slaag om tijdelijk doof te raken van de druk en te genieten van het uitzicht over het Great Barrier Reef en de eilandjes van Mission Beach.... dvd komt eraan ;-)
Het was gewoonweg ongelijkelijk> Ik ben echt blij dat onze gids Nackas erin geslaagd was om ons met 11 de lucht in te krijgen... T was de ideale afsluiter van onze toer die sinds gisteren gedaan is...Iedereen trekt nu een andere kant op en vandaag was gewoonweg perfect voor het team van de Hardcore-backpackers...

tja, elke keer dat ik hier iets doe denk ik 'dit is veruit het beste wat ik ooit gedaan heb, maar dan elke keer doe ik nog extremere en leukere dingen'
Ik denk dat ik de afgelopen weken mijn " dit moet ik in mijn leven absoluut doen-lijstje" ongeveer aan het aflopen ben geweest.

De Zeiltrip in de whitesundays was ongelooflijk. Ik sliep in de keuken van de boot. Ge moet u inbeelden dat er ongeveer een 20 mensen op de 24m lange boot moeten slapen, dus men is redelijk creatief in waar ze u te slapen leggen...
Ik heb wilde walvissen zien springen, arenden zien cirkelen, meeuwen de kaas van mijn sandwich zien pikken,etc
Het snorkelen was megafenomenaal. De eerste dag zijn we gaan snorkelen in super mooi koraal met vissen tot een halve meter groot, maar de tweede dag was zo mogelijk nog beter. Ik zat in een school vissen en voor die beestjes deed het er niet toe dat ik honderd keer groter was dan hun, ze zwommen tegen, rond en onder mij in alle kleuren en vormen... mega-geweldig, heb geen Nemo visjes gezien, maar wel zowat al de rest...

Morgen vlieg ik naar Red Centre, het centrum van Australie waar ik Uluru ga bezoeken... ik hou jullie op de hoogte van zodra ik bereik of internet kan vinden....


Kijk ook een keertje op mijn andere website
http://tinevangaelen.spaces.live.com/ voor nieuwe fotos die ik er meteen ga opzetten...

Zus, blok ze nog en ik duim hoor

groetjes
uw backpacker vanuit OZ

  • 12 Augustus 2007 - 16:51

    Ben:

    Ge schijnt u daar precies goed te amuseren Tine,heb uw laatste fotos juist bekeken,moet zeggen dat ze mij toch een beetje jaloers maken hoor. Verheug mij alvast op de beelden van uw sprong met marcel,en ben vol bewondering voor uw moed!De red center zal wel helemaal anders zijn dan hetgeen je tot nutoe allemaal al gedaan hebt.De zonsop-en ondergang bij Uluru zal je zeker bevallen! Ik kijk al uit naar uw volgend reisverslag,groeten Ben.

  • 14 Augustus 2007 - 07:42

    Noëlla:

    Dag Tine,
    ik lees dat je je eigen niet verveeld.
    Mooie foto's trouwens.
    Waarschijnlijk weer een hele belevenis die je nooit meer zal vergeten.
    Amuseer je nog goed, geniet van wat je ginds ziet!!!
    Groetjes vanuit Belgenland
    Noëlla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Down Under 2007

Mijn reis naar Australie...

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2007

onderweg

26 Augustus 2007

en ik kom nog nie haar huis...

19 Augustus 2007

broeiende hitte

18 Augustus 2007

vandaag-gisteren en alle dagen tevoren is rood...

12 Augustus 2007

i made it
Tine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 15766

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Peru-Chili-Bolivie

31 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Australie 2009

30 Augustus 2007 - 30 Juli 2009

Omzwervingen 2007-2008

22 Juli 2007 - 29 Augustus 2007

Down Under 2007

Landen bezocht: