leaving on a jet plane - Reisverslag uit Peking, China van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu leaving on a jet plane - Reisverslag uit Peking, China van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

leaving on a jet plane

Door: tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

01 Augustus 2009 | China, Peking

hej allemaal
Al ik weet niet hoeveel uur onderweg en nu net aangekomen in Hong Kong. Totaal geen besef van tijd, maar dat komt er dan van als ge zonder uurwerk op reis vertrekt ;-) Moet hier nog 2u rondhangen tussen de mexicaanse griep viruscelletjes dus heb mij wat afgezonderd in het internethoekje achter de starbucks dat ik de vorige keer ontdekt heb. t is hier nogal grappig om rond te lopen tussen de mondmaskers. sommige overdreven bezorgde mensen dragen die zelfs op het vliegtuig!!!! Gelukkig ben ik juist langs de health check kunnen passeren en ik ben goedgekeurd, dus mag verder naar Melbourne straks.verder absoluut geen nieuws.
toedels en meer nieuws uit Alice
tine

• 01 Augustus 2009 - 08:48

Thuisfront:

Blij dat je toch al daar bent geraakt. Jammer dat er geen mondmasker-foto van jou gemaakt is. Hoe gaat trouwens zo'n health check :-)
    Nog een fijne reis verder en tot de volgende nieuwsflash!

• 03 Augustus 2009 - 07:17

Marc Vd Bosch:

Hey Tine,
    lees dat je al goe onderweg bent.. tis hier stillekes naast mij en kbegin u al te missen.Geniet van je vakantie en kampeer goed de komende 3 dagen.Vergeet da werk en geniet ervan,kusjes,

• 04 Augustus 2009 - 06:11

Fanie:

Hopelijk ben je ondertussen verder dan Hong Kong! en is alles ok?

Inderdaad spijtig van die foto met dat mondmasker. Dan hadden de werkende mensen ook nog eens gelachen :)

Ga je nog mail naar je gmail sturen maar weet niet of je dat kan lezen.

Groetjes uit het zonnige Kempenland!!