bijna naar huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu bijna naar huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

bijna naar huis

Door: tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

24 Augustus 2009 | Australië, Sydney

aan het genieten van de laatste uurtjes in Australie,de stralende zon (eindelijk) en bezig met een verwoede poging om onze rugzakken vol teproppen met spullen die volgens ons hier toch zoveel cooler en goedkoper zijn (not). nog 4 vluchten te gaan en een pakweg 40 uur vingerdraaien. tot morgen , tine

• 24 Augustus 2009 - 06:03

Patrik:

Beste Tine & Nele
    De spandoek is klaar - de aankomsthal te zaventem zal te klein zijn (ik heb de VRT verwittigd, die zullen op post zijn voor een eerste interview !) - ik hoop op een vlotte terugvlucht tot dan

• 24 Augustus 2009 - 13:32

Mama:

Ik zie dat jullie over HongKong vliegen en vermits daar een internethoekje is dacht ik: nog maar eens laten merken dat we de blog mooi volgen zenne. Pieter is ondertussen thuis en ligt lui op bed uit te rusten van een nacht weinig slapen in de bus. Hij heeft het heel goed gehad.
    Nog even het weerbericht van KMI:"Van woensdag tem vrijdag wisselen wolken en opklaringen af. Lokaal is een bui of wat lichte regen mogelijk, maar meestal is het droog. De maxima schommelen tussen 22 en 25 graden"

• 25 Augustus 2009 - 09:23

Fanie:

Woohoee laat me weten als je terug bent!!