no worries mate - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu no worries mate - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

no worries mate

Door: tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

10 Augustus 2009 | Australië, Adelaide

G day mates

'no worries mate' is hier zowat de meest populaire quote. ik peins dat we dat iets te letterlijk hebben genomen... hieronder het avontuur van de dag. Tine en Nele komen super laat s avonds terug van Kangaroo Island. De 5daagse tour bleek een combo te zijn 2+3 dus we moesten na een super korte nacht( en maak u geen illusies zelfs in de beste hostels zijn er mensen die kot van de nacht hunne reistas denken te herschikken)voor het volgende deel in checken. 5u opstaan, 6u10 aan kantoortje wachten in de kou. t werd stillaan 6u30 maar aangezien we het buske in de straten zagen rondrijden om mensen op te pikken, maakten we ons geen zorgen. No worries mate afterall ;-) Toen werd het ineens 7u en ging het kantoortje waar we al een uur in de kou geparkeerd stonden open... wat bleek? Dat was helemaal niet het juiste kantoor! Dus wij crossen naar het kantoor om de hoek en wat bleek?? Die tour was dus wel mooi op tijd vertrokken... Serieuze worries mate!!

Maar, ons Nele heeft dat al haar assertiviteit bijeen gepakt en dat mevrouwtje achter den toog eens goed laten verstaan dat wij dus echt wel niet gingen staan vingerdraaien voor de komende dagen. Resultaat... zij betalen vannacht onze hostel ( nog steeds in Adelaide in de free-pancake hostel)EN we mogen morgen gratis en voor niets met een andere touroperator mee op dezelfde trip en zo kunnen we toch nog al onze andere tours en vluchten halen. No worries mate, t is dus in orde>

de afgelopen dagen doorgebracht tussen de zeehonden, kangeroes en koalas op Kangaroo Island. Echt de moeite waard, hoewel de regen wel een beetje de tweede dag verbrodde want we waren zowat bevrozen. We zijn wel stiekem jaloers op al jullie verhalen van zon, want wij moeten het voorlopig stellen met 15graden en een ijzige kustwind.

Groetjes
tine

• 10 Augustus 2009 - 09:54

Fanie:

Geweldig toch vrouwen die hun mannetje staan...

Ga nu seffens lunchen bij de gezegende temperaturen van 26 graden (daarna helaas weer werken dus jullie staan er nog steeds beter voor)

• 11 Augustus 2009 - 11:23

Nele:

Eyla meid,
    Misschien die 'no worries mate' maar meenemen naar België want t blijkt nog te werken ook :-)!
    T ziet der allemaal in ieder geval geweldig uit! Geniet ervan!
    Dikke kus

• 11 Augustus 2009 - 11:47

Kim:

Hey Tine, als het een troost mag zijn, vandaag was het weer al ietsje minder. En remember, op ons bureauke is het nog altijd ne frigo! Toffe foto's, lijkt echt wel een super reis! Groetjes :)

• 11 Augustus 2009 - 20:40

Tante Karine En Co:

Hallo globetrotters

Even de groetjes van hardwerkende Grobbendonkenaren waarvan er ene hard zwoegt bij Manpower en een andere verwoede inspanningen doet om haar thesis tegen maandagmorgen klaar te stomen. En het oudje dat poetst en klust en eten maakt om het voor de jongeren aangenaam te maken. En ik merk dat het bij mijn nicht in Westerlo hetzelfde is: de dochters kunnen wilde tochten maken en nog wildere verhalen neerpennen om ons stikjaloers te maken.;) Wat niet wegneemt dat we het jullie enorm gunnen natuurlijk!!!! Geniet met volle teugen, maar wees braaf hé, en zo niet... voorzichtig ;)

Groetjes!!

• 12 Augustus 2009 - 08:27

Veerle:

hey Tine, ik zie dat je je daar wel amuseert! fantastische foto's ook. Geniet ervan, hier ist minder!
    groetjes