rood rood rood - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu rood rood rood - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

rood rood rood

Door: tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

06 Augustus 2009 | Australië, Adelaide

g'day mates

na een superlange vlucht en het inchecken in de verkeerde jeugdherberg (inderdaad, dat kan ook een planner overkomen!) dan toch uiteindelijk in Alice Springs beland. Nele en ik hebben er net 4 dagen avontuur opzitten in de echte outback. Was echt super, een leuke groep en ne megatoffe toerbegeleider. Wat wilt ne mens nog meer? De tour was iets avontuurlijker dan 2jaar geleden. Buiten slapen in ons zomerslaapzakje bij verdacht winterse temperaturen(we leven nog), stinken naar kampvuur en verdwalen in de rode bush van de outback speurend naar kangeroes. zoals altijd natuurlijk de toer afgesloten met een vet feestje in Alice Springs gisteren-vanmorgend. Alice zal het geweten hebben!

Vanmorgend was het net iets moeilijker om onze vlucht te halen ( niet van de kater ;-) ) maar omdat onze lift niet kwam opdagen. Maar uiteindelijk zijn we goed en wel aangekomen in Zuid Australie. Morgen een dagje rondhangen in Adelaide en dan vertrekken we weer op tour naar Kangaroo Island en de kustlijn tot Melbourne.

Cheers,
tine

voor de nieuwsgierigen...een paar fotos staan al op http://tinevangaelen.spaces.live.com/ onder het album NELE EN TINE RED CENTRE

• 06 Augustus 2009 - 12:59

Fanie:

Mooi mooi!!

Dat van die reisbegeleider dat klinkt wel heel enthousiast, sie foto mis ik nog :)))

• 06 Augustus 2009 - 19:48

Kristien:

dat klinkt alvast zeer geslaagd.
    Is de reisleider ook surfer? ;-)

• 07 Augustus 2009 - 11:19

Dorien:

hey meid!

ken je mij nog? ;o)

geniet er nog volop van!

xxx

• 07 Augustus 2009 - 16:35

Bart:

Vette feauteaus!
    Ben jaloers :)

• 09 Augustus 2009 - 12:59

Anke B:

Hoi Tine, ziet het schoon er niet af eh!(van de natuur eh ;)) Ik wil ook nog iets hebben om van te genieten!
    Geniet er nog van!
    Kusjes

• 10 Augustus 2009 - 06:09

Leen:

Hey!

Klinkt allemaal super. Amuseer jullie nog.

Tot binnekort in Sydney.

liefs
    Leen

PS: coole foto's! (ik kan nie wachten om zelf het Red Centre te bezoeken in oktober)