great ocean road - phillip island - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu great ocean road - phillip island - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

great ocean road - phillip island

Door: tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

14 Augustus 2009 | Australië, Melbourne

euhm, folks. slecht nieuws. ik denk niet dat wij nog naar huis komen ;-)
de afgelopen dagen op de great ocean road gereden van adelaide tot melbourne. super mooie natuur en veel wildlife. op den duur begint het zelfs al een beetje te vervelen als het maar ne kangeroo is ;-) t is namelijk zoveel cooler als er ne joey halsbrekende toeren uithaalt. buiten de kangeroos en wallabies waren er natuurlijk ook nog de koalas die als kokosnoten aan de bomen hangen te bengelen, springende walvissen, wombats, tasmaanse duivels, zeehonden...

morgen op weg naar Tassie voor hopelijk nog meer toffe avonturen

cheers, tine en nele

nieuwe fotos online...

• 14 Augustus 2009 - 13:34

Patrik :

Ha jullie leven nog, blijkbaar alles ok ik jump vlug even naar de foto's want we zijn echt wel benieuwd
    En ja ge moet mistens nog naar huis komen om uw appartementje / kamer te komen opruimen

groeten uw jaloerse vader

• 14 Augustus 2009 - 13:40

Fanie:

HELA terugkomen hé!!
    t ziet er daar geweldig uit!!

• 14 Augustus 2009 - 13:42

Veerle:

Lees ik dit goed??? tasmaanse duivels!!!
    :-)

• 15 Augustus 2009 - 11:54

Katrien:

en we blijven jaloers!
    als jullie ginder blijven is er alvast iemand van plan om jullie te komen bezoeken!
    en regen, wind, vrieskou of hitte, jullie blijven er prachtig uitzien! :)

nog veel fun daar eh! gelukkig is de zon hier ook haar best aan't doen, anders was de jaloezie helemaal niet meer te houden!

x

• 15 Augustus 2009 - 14:02

Nathalie:

Hier is het alvast lekker warm, het zonnetje doet uitermate zijn best. En Leuven maakt zich op voor een tweede avond gratis Marktrock!

Veeeel groetjes
    nathalie

• 16 Augustus 2009 - 15:54

Mony & Lucienne:

Jullie maken zelfs oudere mensen jaloers met al die belevenissen!
    Als jullie ginder blijven, Tine, wie zal dan de loting voor de pakjes doen tijdens het Kerstfeest?
    Geniet verder met volle teugen.
    Groetjes,
    Tatten en n. Mony

• 21 Augustus 2009 - 02:12

Leen:

Hi girls!

Klinkt allemaal super!
    (begrijp je nu waarom wij nog niet terug naar Belgie keren ;-)

We kijken er al naar uit om morgen de verdere details van jullie avonturen te horen...

Als je jullie vluchtnummer, vertrekstad (komen jullie rechtstreeks vanuit Tassie naar Sydney?) en aankomstuur (ik dacht dat het 11u30 was, maar ik ben niet zeker) laat weten, zullen we jullie komen oppikken op de luchthaven. Ik wacht op een smsje en laten we dan afspreken aan de babageband.

Tot morgen!

Liefs,