tena voor de Aussies - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu tena voor de Aussies - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

tena voor de Aussies

Door: Tine Van Gaelen

Blijf op de hoogte en volg Tine

24 Juli 2007 | Australië, Sydney

Vandaag mijn eerste geld erdoor gejaagd op een van de meest aanbevolen attracties van Sydney: de Harbour Bridge (zie foto)

T is s werelds enigste brug met slechts een boog uit staal...en sinds 9 jaar mag men er ook op klimmen onder het oog van een 150 cameras die springers en stiekeme parachutisten moeten verhinderen om de volle 170 meter (sorry, exact getal is ontglipt, was zeker toen die amerikaan aan het brullen was in mijn oor...) naar beneden te keilen

Voor de rest kan ik zeggen dat Sydney een van de mooiste plekken op de wereld is waar ik al ben geweest... ookal is het winter, vandaag was prachtig en redelijk warm (15 graden ofzo)en t was echt fantastisch.

De haven is groots, het oude stadsdeel verzinkt in het niets ten opzichte van de skyscrapers die ze ernaast neerpoten, maar alles samen is het een levendige stad met veel te zien en te doen

Greetz

TENA -jaja, zo is mijn naam hier om iets te krijgen wat er op lijkt

salukes

• 24 Juli 2007 - 18:55

Ben:

goed te horen dat sydney je bevalt,is idd mooi. is niet voor niks de grootste stad van australie.hoe ist me de familie moore? groeten ben.

• 25 Juli 2007 - 06:01

Papa:

Tena, Als we u zo op die brug zien staan zijn we toch een beetje (veel) stik jaloers.

PS: Thuis gaat alles z'n gangetje, .....

We kijken uit naar nieuw foto-materiaal from down under.