strand strand en nog een strand - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu strand strand en nog een strand - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

strand strand en nog een strand

Door: Tine Van Gaelen

Blijf op de hoogte en volg Tine

25 Juli 2007 | Australië, Sydney

en ja,ik zal jullie eens stikjaloers maken.

Nadat ik mijn eerste Australische kakkerlak ontmoette, ben ik een spannende en avontuurlijke dag begonnen op de verschillende stranden die Sydney rijk is.

Het is hier winter, wat gewoon betekent dat het snachts in de huizen met enkele beglazing super koud is en overdag alle Aussies gewoon rondlopen in een dikke jas en af en toe een muts of snowboots, terwijl al de toeristen gewoon in flipflops en short rondstappen door t stad met zonnecreme in de aanslag. Het is hier nu in de winter 20 graden en in hun zomer wordt het ongeveer een 40tal graden...

wij dus naar het strand vandaag... terwijl jullie daar ginds in de regen zitten in de storm....super eh. Enkele mooie klims tot bovenop de rotsen van stadjes waar ge de huurprijs gewoon nog niet eens kunt betalen met uw jaarlijks loon ;-) Zeker de moeite en iets om van te dromen als ge ne miljionair aan de haak slaagt...

Soit, voor de rest niet veel nieuws en ik ga jullie niet al te jaloers maken, dus t zijn niet eens de beste fotos die online staan nu...

Groetjes van Tine, Hennie en de rest van de Moore Familie

P.S. Ben, ze was heel blij met t kadooke hoewel immigration/customs het wel opengedaan had...

  • 25 Juli 2007 - 10:23

    Papa:

    Als trouwe fan from Up Above begin ik mij toch af te vragen wat ik hier zit te doen (ik had beter mijzelf gesponsored ipv mijn oogappel)

    Foto's om bij weg te dromen - enjoy it

    PS. Al een rijke Australier tegengekomen ?

    groeten,

  • 25 Juli 2007 - 11:36

    Madam Uppsala:

    stefanie,

    speciaal voor u fotos van mensen EN gebouwen
    hihi


  • 26 Juli 2007 - 10:31

    Stefanie:

    hela, fijn te zien dat je het goed stelt... winter is inderdaad geen echte winter he..

    hou je nog goed en geniet er van, groetjes uit het ZONNIGE Portugal

  • 26 Juli 2007 - 10:39

    Stefanie Alias Nie:

    zag dat er twee stefanie s zijn dus Nie vanaf nu...

    mooie fotokes trouwens.. hoe gaat het met je bioritme?


  • 27 Juli 2007 - 21:15

    Nat:

    Dag meid!
    Heerlijk om lezen allemaal! Genietgenietgeniet ervan!
    Mijn stage hier is nog altijd tiptop
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under 2007

Mijn reis naar Australie...

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2007

onderweg

26 Augustus 2007

en ik kom nog nie haar huis...

19 Augustus 2007

broeiende hitte

18 Augustus 2007

vandaag-gisteren en alle dagen tevoren is rood...

12 Augustus 2007

i made it
Tine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 15777

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Peru-Chili-Bolivie

31 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Australie 2009

30 Augustus 2007 - 30 Juli 2009

Omzwervingen 2007-2008

22 Juli 2007 - 29 Augustus 2007

Down Under 2007

Landen bezocht: