MEER FOTOS... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu MEER FOTOS... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

MEER FOTOS...

Door: Tine Van Gaelen

Blijf op de hoogte en volg Tine

25 Juli 2007 | Australië, Sydney

Hej

op aanvraag van sommigen...
meer fotos te vinden op http://tinevangaelen.spaces.live.com/ in het fotoboek FOTO`S AUSTRALIA

ik ga waarschijnlijk voortaan daar mijn fotos opzetten,want voor deze blog moet ik ze eerst verkleinen enzo en dat gaat te lang duren uit internetcafes... vanaf zondag zit ik on the road en is het gedaan met gratis verblijf en internet whenever you want...

greetz
tena tiny en tine (mijn naam kunnen ze hier echt niet...)

  • 25 Juli 2007 - 15:54

    Julieke:

    hey tinie! blij te horen dat alles ok gaat, africa was gewoon DE MAX, niet te doen, geshift, maar we zullen nog tijd genoeg hebben om tegen elkaar op te stoeffen van onze fantastische avonturen, vanaf morge ga ik eens voorzichtig beginnen kijke nr appartje, geniet ervan, jules back in belgium!
    ENJOYYYYYYYYYYYYYYY

  • 25 Juli 2007 - 15:56

    Julieke:

    ahja en by the way,als ge dan toch nen aussie opdoet, kies dan één met een schoon beachhouse he, heb gehoord van onze australische reisbegeleidster dat dat de max is..dan weten we al onze vakantiebestemming voor volgend jaar :-)
    miss youuuu kiss jules (en nu stop ik anders stalk ik je reacties kadertje wat teveel he...)

  • 25 Juli 2007 - 18:05

    Yasmine:

    hoi tine,
    t water loopt uit mijne mond wanneer ik dit lees, volgend jaar ist onzen toer !!! en van stikjaloers maken gesproken tis u gelukt (ni waar zenne tis je van harte gegund!!!)noteer ,zeker alle leuke plekjes zodat we van jou ervaringen kunnen leren
    nog veel plezier in Ozz en we zullen je zeker blijven volgen
    xxxxxxxxxxxx
    yasmine en co

  • 26 Juli 2007 - 10:26

    Stefanie I:

    hej hej Tine!! Je bent je daar precies aan het amuseren hé? Ik ben heel blij!! En ook vree content dat je ook op je foto's staat! Je kent mij hé ... En ik ken jou ook, dus had eigenlijk veeeeeel landschappen en gebouwen en weinig Tine verwacht ;).
    Ik blijf je met veel plezier volgen en ik kijk al uit naar je verhalen!!
    kram, Stefanie

  • 27 Juli 2007 - 19:10

    Siegrid:

    ik voel je gewoon herbronnen tot hier! ZALIG! en nee, ben totaaal ni jaloers... NOT!
    amuseer je chica! bsos

  • 08 Augustus 2007 - 12:58

    Annelies:

    Menneke, menneke, marketing plan 2 is af en hop nu naar nummer 3... af en toe een geweldige ontspanning om naar je site te kijken, lezen, dromen,... ik ben echt benieuwd nadien naar al je verhalen en kijk er al heel hard naar uit!
    Geniet er ginder van & enjoy life!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under 2007

Mijn reis naar Australie...

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2007

onderweg

26 Augustus 2007

en ik kom nog nie haar huis...

19 Augustus 2007

broeiende hitte

18 Augustus 2007

vandaag-gisteren en alle dagen tevoren is rood...

12 Augustus 2007

i made it
Tine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 15780

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Peru-Chili-Bolivie

31 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Australie 2009

30 Augustus 2007 - 30 Juli 2009

Omzwervingen 2007-2008

22 Juli 2007 - 29 Augustus 2007

Down Under 2007

Landen bezocht: