Laatste dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu Laatste dag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tine Van Gaelen - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Sydney

Door: Tine Van Gaelen

Blijf op de hoogte en volg Tine

28 Juli 2007 | Australië, Sydney

Voor diegenen die zich afvroegen hoe een dag er hier uitziet...

opstaan en ontbijten op een onmenselijk vroeg uur. meestal hebt ge iets wat eruit ziet als een wentelteef (noemt een crumpet)en breakie juice of een typische Engels ontbijt ( Australie is namelijk nog steeds van Engeland eh)

genieten van de zon en een tripje doen naar hier en daar. Vandaag zijn we naar Paddys market geweest, een van de grootste vlooiemarkten die ik ooit gezien heb... en alles zo goedkoop, dus ik heb me zelf dan maar zo`n goedkope horloge gekocht dat waarschijnlijk alleen deze tijdzone zal meegaan (ongeveer een 8u tijdverschil met thuis)maar soit... ik kan geen grote dingen meezeulen want ik zit al een beetje over mijn limiet voor de tour en natuurlijk moet ik overal brochures enzo meezeulen en Joanne heeft me zelfs een vlag van Australie gekocht om overal mee te zeulen ...hihi. dus zij die gehoopt hadden om een boomerang of didgeridoo te krijgen... sorry

voorts niet veel nieuws, meer spektakel vanop mijn eerste tour die morgen start...Het programma kan je vinden onder het wie-wat-waar bericht op deze website...

Groetjes en allemaal bedankt voor de mailtjes en de berichtjes ( mijn gsm werkt hier niet echt denk ik,dus spendeer geen fortuin aan nachtelijke sms kes....)

Nele, succes met het blokken als ge al bezig bent... ik duim hoor, maar Relax, take it e-ee-sie ( op zijn Mika`s)

Hanne, ga wat geld verdienen, kunt gij volgend jaar komen... De Moores zijn zo vriendelijk. Eerst bij Jimmy gelogeerd, dan met Hennie de bergen doorkruist en Orange en nu met Joanne de toerist uitgehangen... cool hoor en stiekem zijn ze allemaal blij dat ze ook toeristje kunnen spelen op de ferries naar de beroemde Neighbours stranden of bovenop de brug in Sydney...Bovendien heeft elk huis hier een uitgebreide logeerkamer ;-)

Pieter, hopelijk was het leuk op scoutskamp. Geniet van de rest van uw vakantie en veel plezier op uw zeil-kamp als ik u niet meer moest horen tevoren...

Ben en heel veel groetjes van iedereen... Joanne was er gisteren nog over bezig hoe leuk ze al het bierdrinken met u vond...Dus als ze nog eens overzee komt, weet ge wat u te doen staat eh...

Bomma, Hennie heeft uw kant nog altijd in haar salon hangen.

Yasmine en co... no worries,de Aussies zijn hier volgend jaar ook nog en ik ben zeker dat ze jullie met open armen zullen ontvangen... ik zou zo zeggen als ge nog tips voor mij in Melbourne hebt, laat maar weten, ik ben daar op het einde van mijn trip (27 aug) en altijd nice om tips te krijgen van enkele 'locals'

en al de rest... niet te veel kwijlen over de mooie fotos eh...

tine

http://tinevangaelen.spaces.live.com/

  • 30 Juli 2007 - 18:24

    Ben:

    Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij de moores,maar je zal wel merken dat die gastvrijheid ook in de rest van australie aanwezig is,zo zijn de aussies nu eenmaal.Veel reisplezier de komende dagen aan de gold coast en het grote barrier reef.Tot hoors Ben.

  • 30 Juli 2007 - 20:17

    Anne-Marie Van Donin:

    Net de foto's bekeken en het verslagje gelezen. Jan-Willem begint rustig(te rustig?) te blokken, Anneleen is koortsachtig op zoek naar vakantiewerk en Katelijne rust uit. Geniet van je unieke vakantie. Groetjes van je buurvrouw die toch een tikkeltje jaloers is.

  • 31 Juli 2007 - 06:39

    Yasmine En Co:

    hoi tine, heb even gebeld met janine dillon (nicht van pieter in melbourne) en ze wil je graag ontmoeten en tips geven en... haar mail adres Janine.dillon@justice.vic.gov.au of haar mobile 0061-404404508. ze heeft zelf de halve wereld rondgereist met haar rugzak en weet dus van wanten ! ik heb haar gezegd dat je eind augustus in melbourne bent dus mailen maar en indien je haar ziet geef haar veeeeeeeeeeeeeel groeten van mij want ze is me erg dierbaar !!!
    veel plezier nog !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under 2007

Mijn reis naar Australie...

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2007

onderweg

26 Augustus 2007

en ik kom nog nie haar huis...

19 Augustus 2007

broeiende hitte

18 Augustus 2007

vandaag-gisteren en alle dagen tevoren is rood...

12 Augustus 2007

i made it
Tine

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 40
Totaal aantal bezoekers 15775

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Peru-Chili-Bolivie

31 Juli 2009 - 25 Augustus 2009

Australie 2009

30 Augustus 2007 - 30 Juli 2009

Omzwervingen 2007-2008

22 Juli 2007 - 29 Augustus 2007

Down Under 2007

Landen bezocht: